"ยินดีต้อนรับ SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU أهلا وسهلا ومرحبا بكم"



วันอาทิตย์ที่ 14 ตุลาคม พ.ศ. 2555

KEM ANAK SOLEH (AYATA)

Program KEM ANAK SOLEH (AYATA) KALI KE -4 .dilaksanakan oleh Badan Kebajikan Anak Yatim Tabal (AYATA) bersama masyarakat kampung dan Global Peace Mission Malaysia (GPM) berlansung selama 2 hari .pada tarikh 13-14 Oktober 2012. Bertempat Di Asrama Sentuhan Sanubari AYATA.

Peserta yang hadir seramai 52 orang kali ini peserta perempuan sahaja yang berumur lingkungan 13-16 tahun yang masih belajar di sekolah Maahad Nuruddin Tabal,Takbai Narathiwat, Selatan Thailand. Penceramah terdiri daripada Ustaz -Ustaz Di maahad dan juga wakil  daripada GPM iaitu Wan Ab.Rahman  Wan Hussin yang datang daripada Kuala Lumpur demi sama-sama membimbing dan mendidik anak -anak yatim dan fakir miskin AYATA.

Program ini berjalan lancar walaupun pada 14 Oktober 2012 adalah hari PILIHAN RAYA DUN DAN PARLIMAN bagi Wilayah Narathiwat keseluruhannya. Al-Hamdulillah, Terima kasih kepada masyarakat serta penderma yang menderma kepada AYATA . lebih-lebih lagi membantu dan menjayakan Program KEM ANAK SOEH kali ini.Jazakallah Kharan Kashira.Allah sahaja yang membalas jasa baik tuan -tuan sekalian,AMIN YA RABBAL ALAMIN.



 

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

" Badan Kebajikkan Anak Yatim Tabal sedang mencari DERMA MEMBELI KEBUN KELAPA SAWIT sebagai harta wakaf"
Listen to Quran